FAQ - najczęstsze pytania

502-310-633zadzwoñ teraz
Twój koszyk 0 szt. 0,00 zł Zobacz

Ostatnio dodane produkty ×

Nie masz produktów w koszyku.

FAQ - najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi

1. Co oznacza NFC i co jest w składzie Vita Sok?

NFC to skrót NOT FROM CONCENTRATE - NIE Z KONCENTRATU, oznacza to że wszystkie nasze soki powstają bezpośrednio z wyciśnięcia z owoców. Jedynym składnikiem naszych soków są owoce takie jak: jabłka, aronia, wiśnia, czarna porzeczka, jabłko z marchwią, jabłko z marchwią i pietruszką

2. Co oznacza "bez dodatku cukru"?

W naszych sokach występują tylko cukry występujące w owocach. Nie słodzimy soków, mają taką słodkość jak owoce z nich wyciśnięte. Słodkość soku oznaczona jest na liście w postaci jabłuszek (im słodsze owoce tym więcej jabłuszek)

3. Jak to możliwe że bez dodatku wody?

Nasze soki są 100% z owoców bez dodatku wody. Spróbuj i przekonaj się sam jak smakuje sok z prawdziwych owoców

4. Czy zakupy dokonywane w Vita Sok są bezpieczne?

Tak, vitasok.pl korzysta z szyfrowanego połączenia SSL, które zabezpieczają dane osobowe i hasła.

5. Czy można otrzymać rabat na zakupy?

Tak, każdy klient dokonujący zamówienia w naszym sklepie otrzymuje rabat na zakupy. Każde kolejne zamówienie zwiększa jego rabat nawet do 15% za produkty.

6. Ile kosztuje przesyłka?

Za przesyłkę płacimy w zależności ilości zamówionych soków. Za wysyłkę (koszt dostawy kurierem) 3 sztuk  - 12,90zł, 4 sztuk – 7,90zł, 5 sztuk – DARMOWA DOSTAWA

7. Jak mogę zapłacić za zamówienie?

W Vita Sok obsługiwane są płatności: PayU (szybkie płatności elektroniczne), PayPal   (szybkie płatności elektroniczne), płatność przelewem zwykłym, płatność u kuriera

8. Czy jest jakaś dopłata przy pobraniu?

Nie ma żadnej dopłaty do pobrania. Do zamówienia nie doliczamy opłaty pobraniowej.

9. Co oznaczają jabłka przy zdjęciach?

Jabłka oznaczają poziom słodkości soku. Im mniej aktywnych jabłek tym sok jest naszym zdaniem kwaśniejszy

10. Ile muszę czekać na przesyłkę po złożeniu zamówienia?

Soki wysyłamy zwykle następnego dnia po otrzymaniu płatności lub wybraniu płatności za pobraniem.

11. Czy obowiązują reklamacje i zwroty?

Tak, zgodnie z regulaminem klient ma możliwość zwrotu lub reklamacji zakupionych soków.

12. Jaki jest termin ważności soków?

Nasze soki mają termin ważności zwykle nie krótszy niż 5 miesięcy.

13. Ile czasu sok jest dobry do picia po otwarciu?

Nasze soki dzięki opakowaniu bag-in-box z kranikiem można pić do 14 po otwarciu. Soku nie trzeba przechowywać w lodówce, wystarczy temperatura pokojowa do 20 stopni.

 

14.  Jak robić zakupy w Vita Sok?

W zakładce SKLEP INTERNETOWY znajdują się wszystkie aktualnie dostępne produkty. Podczas przeglądania produktów możemy skorzystać z filtrów które pomogą nam wyszukać odpowiedni smak, odmianę owocu czy słodkość. Po znalezieniu szukanego produktu należy kliknąć dodaj do koszyka.

15. Skąd wiem że moje zamówienie zostało przyjęte?

Po dokonaniu zamówienia otrzymają Państwo wiadomość z potwierdzeniem otrzymania zamówienia. Produkty które są w koszyku są dostępne, ale w przypadku braku dostępności nasz pracownik skontaktuje się z Państwem w celu ustalenia szczegółów.

16. Co oznacza bez dodatku cukru?

W sokach występują tylko cukry występujące w owocach. Nie słodzimy soków, mają taką słodkość jak owoce z nich wyciśnięte

Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie. (Polityka plików cookie)
x
10 PLN na pierwsze zakupy*
Zapisz się i odkryj inne promocje
Kupony rabatowe, darmowa dostawa, promocje
* przy zamówieniu za min 50zł
Zapisując się akceptujesz nasz Regulamin i Politykę Prywatności